مرکز اخبار روز دنیا با تحلیلی دقیق و سریع مرکز اخبار روز دنیا با تحلیلی دقیق و سریع .

مرکز اخبار روز دنیا با تحلیلی دقیق و سریع

فرمان تاریخی رهبر انقلاب: بازگشت گسترده دانشجویان به کلاس‌های درس

بازگشت دانشجویان به دانشگاه‌ها با فرمان عفو رهبر انقلاب | آغاز فصلی نو در فضای علمی کشور


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از توقف احکام انضباطی و بازگشت دانشجویان به تحصیل خبر داد. به گفته مسعود حبیبی، با فرمان عفو رهبر انقلاب و حمایت رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت، دانشجویانی که بدون تخلفات عمومی، اخلاقی یا آموزشی از تحصیل محروم شده بودند، مجدداً به دانشگاه‌ها بازگشتند.

آغاز فصل جدیدی از امید و نشاط در دانشگاه‌ها


مسعود حبیبی با اشاره به فضای مثبت شکل‌گرفته در دانشگاه‌ها، بیان کرد: «به لطف خداوند و دولت جدید، فضای علمی و آموزشی کشور با آرامش و امید بیشتری همراه شده است. همه ما باید مسئولانه تلاش کنیم تا این فضای سازنده و مثبت را حفظ کنیم و به بهبود آن کمک کنیم.»

بخشش احکام انضباطی و بازگشت دانشجویان به تحصیل


وی در خصوص بخشش احکام انضباطی توضیح داد: «با توجه به فرمان عفو رهبری در بهمن ۱۴۰۱، احکام انضباطی دانشجویانی که تخلفات عمومی یا اخلاقی نداشتند، متوقف شد و آن‌ها مجدداً به دوران تحصیل خود بازگشتند. پرونده‌های آن‌ها نیز با شفافیت کامل مورد بازبینی قرار گرفته است.»

آینده‌ای روشن برای دانشجویان و دانشگاهیان


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اظهار امیدواری کرد که با توجه به فضای مثبت ایجادشده در دانشگاه‌ها، فرصت‌های جدیدی برای شکوفایی علمی و فرهنگی دانشجویان و دانشگاهیان فراهم شود و تاکید کرد: «باید همه با هم برای حفظ این محیط سازنده تلاش کنیم.»


برچسب: دانشگاه‌،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۰۷:۲۱ توسط:Akhbarino موضوع: نظرات (0)