Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  دانشگاه‌ دانشگاه‌

مرکز اخبار روز دنیا با تحلیلی دقیق و سریع

فرمان تاريخي رهبر انقلاب: بازگشت گسترده دانشجويان به كلاس‌هاي درس

بازگشت دانشجويان به دانشگاه‌ها با فرمان عفو رهبر انقلاب | آغاز فصلي نو در فضاي علمي كشور


معاون فرهنگي و دانشجويي وزارت بهداشت از توقف احكام انضباطي و بازگشت دانشجويان به تحصيل خبر داد. به گفته مسعود حبيبي، با فرمان عفو رهبر انقلاب و حمايت رئيس‌جمهور و وزير بهداشت، دانشجوياني كه بدون تخلفات عمومي، اخلاقي يا آموزشي از تحصيل محروم شده بودند، مجدداً به دانشگاه‌ها بازگشتند.

آغاز فصل جديدي از اميد و نشاط در دانشگاه‌ها


مسعود حبيبي با اشاره به فضاي مثبت شكل‌گرفته در دانشگاه‌ها، بيان كرد: «به لطف خداوند و دولت جديد، فضاي علمي و آموزشي كشور با آرامش و اميد بيشتري همراه شده است. همه ما بايد مسئولانه تلاش كنيم تا اين فضاي سازنده و مثبت را حفظ كنيم و به بهبود آن كمك كنيم.»

بخشش احكام انضباطي و بازگشت دانشجويان به تحصيل


وي در خصوص بخشش احكام انضباطي توضيح داد: «با توجه به فرمان عفو رهبري در بهمن ۱۴۰۱، احكام انضباطي دانشجوياني كه تخلفات عمومي يا اخلاقي نداشتند، متوقف شد و آن‌ها مجدداً به دوران تحصيل خود بازگشتند. پرونده‌هاي آن‌ها نيز با شفافيت كامل مورد بازبيني قرار گرفته است.»

آينده‌اي روشن براي دانشجويان و دانشگاهيان


معاون فرهنگي و دانشجويي وزارت بهداشت اظهار اميدواري كرد كه با توجه به فضاي مثبت ايجادشده در دانشگاه‌ها، فرصت‌هاي جديدي براي شكوفايي علمي و فرهنگي دانشجويان و دانشگاهيان فراهم شود و تاكيد كرد: «بايد همه با هم براي حفظ اين محيط سازنده تلاش كنيم.»


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/7/14 ساعت: ۱۹ توسط:akhbarino :